Społeczność
blog.ekologia.pl   Publicyści   Andrzej Gregosiewicz   Komentarze

Komentarze

~Gość

~Gość Radiesteta Piotr Gruda.

Przykład dziewczynki niejedzącej mięsa dosyć ciekawy, tylko......beznadziejny. Dlaczego? Już spieszę z wyjaśnieniem. Mam 46 lat i od dwudziestu sześciu lat nie jem mięsa , nie stosuję też żadnych syntetycznych medykamentów. Cieszę się dobrym zdrowiem i wobec powyższego chciałbym zapytać Pana profesora medycyny: Co Pan wobec tego NIEZAPRZECZALNEGO FAKTU ma do powiedzenia, uwzględniając swoje teorie o mięsożerności gatunku ludzkiego? Nadmieniam, że nie stwierdzono u mnie genetycznej odrębności gatunkowej.

~Gość grzechu

Art. 6. 1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.

2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne.
Art. 3a. 1. Ustawy nie stosuje się do:
(...)
2. Ustawy, z wyjątkiem przepisów art. 14–19 i art. 36 ust. 1, nie stosuje się również do prasowej działalności dziennikarskiej w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. – Prawo prasowe (Dz. U. Nr 5, poz. 24, z późn. zm. 1) )

O absurdach tyczących przymierzania teorii kwantów do homeopatii pisałem w artykule "Homeopatia wyjaśniona" Jeśli dobrze pamiętam, podsumowałem te brednie zdaniem o przenoszeniu własności cząstek elementarnych ze świata KWANTÓW do świata KANTÓW
Pozdrawiam

Jeśli homeopatia polega na leczeniu podobnego podobnym to nie ma sensu. Tak jakby na nadciśnienie dać lek obkurczający naczynia krwionośne, nawet jeśli jego stężenie będzie zbyt mały by zaszkodzić napewno nie pomoże. Mechanika kwantowa chyba działa tylko na poziomie subatomowym, nie w makroświecie.

Cóż, Panie Profesorze, nie od dzisiaj wiemy, że głupota jest jedyną i zupełnie nieuleczalną chorobą, jaka gnębi i będzie prześladować gatunek Homo sapiens ssp. sapiens. Mądrzy lekarze-naukowcy na AIDS i na raka wszelkiej postaci znajdą ostatecznie sposób. Lekarstwa na głupotę ludzkość na pewno nie znajdzie. Może kiedyś Bóg się zlituje i zacznie dokonywać selekcji, coby głupi się nie rodzili ;-).
Serdecznie pozdrawiam :-)
Waldemar

~Gość Lekarz na emeryturze

Ja może ujęłabym to w mniej dosadnych słowach, ale zgadzam się z tym co Pan napisał w 100 proc.

Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów

Zgoda, wszystkiego nie wiemy.
Wiemy tylko, że homeopatia to oszustwo.
Pozdrawiam

~Gość Optymista

Nie zawsze światełko w tunelu niesie ze sobą dobrą nowinę.
Jest wiele rzeczy,leków,ziół czy sił ludzkiego umysłu, które działają, leczą a jeszcze nie wiemy, jak to naprawdę działa.

~Gość Ewa

Ja już zagłosowałam i radzę to zrobić wszystkim rozsądnym ludziom dbającym o zdrowie tak swoje jak i wszystkich na naszej planecie.

Odsłon: 65839
Andrzej Gregosiewicz
Profesor zwyczajny, kierownik Katedry i Kliniki Ortopedii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Od 2001 roku prowadzi walkę z oszustwami leczniczymi typu homeopatii, bioenergoterapii, radiestezji i innymi rodzajami tzw. "medycyny alternatywnej".
<< Czerwiec 2017 >>